Søg

close

Commercial Excellence

ØG LOYALITET OG SALGSEFFEKTIVITET VIA 360 GRADERS KUNDEINDSIGT

Øg dit B2B salg 3-4 gange 

MED AFSÆT I 100% DATA- OG FORSKNINGSBASERET ANALYSE 

Præcist, målrettet, operationelt og skalerbart vækstprogram, som vi bygger af 35 unikke dynamikker på baggrund af forsknings- og faktabaseret dokumentation af jeres benchmark.

Klar til en tillidsfuld provokation?
NØGLEN TIL VÆKST

Forløsning af vækstpotentiale

Forskningsprojektet Morgendagens Salg har sat B2B salg på formel og defineret nøglen til vækst via 7 salgsdyder.

Resultatet dokumenterer, at I kan:

Vækste jeres B2B salg 3-4 gange

Øge loyalitet med +20 NPS-point

Løfte jeres salgseffektivitet med 15-20 %

Læs mere om Morgendagens Salg

De 3 drivere til vækst

VIND, FASTHOLD, ØG

Forskning er konkret, og den viser præcis, hvor skoen trykker. Derfor sikrer den data- og forskningsfunderede analyse af Sales Excellence og Market Benchmarks et stærkt fundament for B2B salg.

At øge sit B2B salg er en sum af at vinde nye kunder, styrke loyalitet og sælge mere til eksisterende kunder.

Resultatet af forskningen viser, at de virksomheder, der har en stærk salgspraksis, er markant bedre målt på de tre drivere til vækst og tilsammen er summen af virksomhedens salgseffektivitet.

Når du implementerer en stærk salgspraksis i din virksomhed, kan du – via fokuseret forandring – forvente en markant forbedring.

Evnen til at:

Vinde nye kunder stiger 4,1 gange

Fastholde omsætningen hos eksisterende kunder stiger 2,8 gange

Øge omsætningen hos eksisterende kunder stiger 3,6 gange

“Med forsknings- og faktabaseret dokumentation for, hvor skoen trykker, initierer og guider vi en datadrevet forandringsproces, der nedbryder barrierer og skaber åbenhed, forståelse og ejerskab.”

Carsten Rothmann
Chief Commercial Officer

Datadrevet og fokuseret

LØBENDE KALIBRERING OG VARIG VÆKST

Den datadrevne forløsning af jeres vækstpotentiale er funderet på:

Vores Kundeparatheds Indeks som analyserer kundeadfærd og kundeloyalitet

SalgsScoreCard base med resultater fra +3.000 SalgsScoreCard diagnoser

35 vækstdynamikker hvoraf vi målretter de dynamikker, der bliver vækstmotorer i jeres skalerbare eksekveringsplan

Resultatet er forandring, der er fokuseret, forankret af reelt ejerskab og drevet af løbende effektmonitorering.

Skræddersyet vækstplan

MÅLRETTET, EFFEKTFULDT OG KONKRET

Når vi har screenet jeres kundeadfærd og identificeret jeres potentiale for vækst, omsætter vi vores viden til en målrettet eksekveringsplan for jeres salgsudvikling.

Jeres eksekveringsplan bliver bygget af vores 35 unikke vækstdynamikker, som er defineret på baggrund af empiriske resultatdata, og kategoriseret efter de 7 salgsdyder fra Morgendagens Salg.

Hver dynamik:

Er effektfuld

Kan i sig selv drive resultater

Er nem at omsætte til praksis

Kan fungere i hverdagen hos enhver virksomhed uanset størrelse og branche

På baggrund af vores SalgsScoreCard diagnose og vækstplan kombinerer vi de vækstdynamikker, der matcher jeres behov, situation og ressourcer. Resultatet er en målrettet eksekveringsplan, der løbende bliver skaleret for at optimere salgseffektivitet, kundeloyalitet og den varige vækst.

“Når alle har fokus på vækstpotentiale og prioriterer kunderne ens, så bliver vores udbytte større”

Trine Risager
Head of Credit & Collection of Q8

Er I kundeparate?

VORES SALGSSCORECARD GIVER SVAR

Customer Agency er en aktiv del af Morgendagens Salg, hvor forskning og praksis er bundet sammen. Det er der kommet viden, dokumentation og et konkret værktøj ud af.

Med test- og diagnoseværktøjet SalgsScoreCard kortlægger vi jeres performance, benchmarker salgspraksis og identificerer vækstpotentiale inklusive anbefalinger om indsatser, der kan accelerere jeres salgsudvikling.

Nysgerrig på SalgsScoreCard?

Læs mere Tag testen

Cases

mød nogle af vores kunder
  • Abena

    "En historisk travlhed og vækstperiode blev afsæt for en ny virksomhedsstrategi og transformation af hele salgsorganisationen"

    Divisionsdirektør for Abena

    Jens Rønn Olesen

    Læs case
  • Landia

    "At få skabt fælles forståelse og retning på baggrund af dokumenterede fakta får hele holdet til at spille bedre"

    Direktør for Landia

    Steen Larsen

    Læs case
  • Leasing Fyn

    "Det sagde WOW, da jeg fik dokumentation for værdien af, at alle medarbejdere bidrager til salget"

    Direktør for Leasing Fyn

    Kurt Madsen

    Læs case
  • Ljungdahl

    "At se salg som et fag har tilført service-salg på alle pladser i organisationen, og det spiller både os og vores kunder gode"

    CEO hos Ljungdahl

    Thomas Vilmar

    Læs case
  • Q8

    "Når alle har fokus på vækstpotentiale, og prioriterer kunderne ens, så bliver vores udbytte større"

    Head of Credit & Collection

    Trine Risager

    Læs case
  • Titgemeyer

    "Det er nemt, det er overskueligt – og alt er dokumenteret, så resultatet af salgsdiagnosen er 100% pålidelig"

    Direktør hos Titgemeyer Skandinavien

    Steen Borner

    Læs case
E-mail

Vores erfarne team er her for at hjælpe.

info@customeragency.dk

Telefon

Mandag til fredag: 08:00 – 17:00

+45 27 87 78 34

Kontor

Vi er bosat i kernen af Frederiksberg.

Rahbeks Allé 21, 1801 Frederiksberg C, Danmark