Søg

close

“Det provokerende – for de fleste – er, hvor forskelligt virksomhedens funktioner svarer på SalgsScoreCardet.”

– Carsten Rothmann, Chief Commercial Officer

Salg er en holddisciplin

Forskning er konkret. Er ikke til debat. Taler et sprog, alle kan forstå. Fx fortæller forskningen, at du kan vækste dit B2B salg 3-4 gange. Kilden er forskningsprojektet Morgendagens Salg, som har sat B2B salg på formel, og defineret nøglen til vækst via 7 salgsdyder, der adskiller de bedste fra de fleste. En af dyderne handler om at bidrage på tværs, så alle i virksomheden giver værdi til salget.

Inspireret og provokeret

I Morgendagens Salg er forskning og praksis bundet sammen. Det er der kommet viden, dokumentation – og et konkret værktøj ud af. Test- og diagnoseværktøjet SalgsScoreCard giver et benchmark på, hvordan din virksomhed performer inklusive hints til, hvordan I kan accelerere jeres salgsudvikling.

Flere end 2.700 har taget testen. “Jeg er sikker på, at alle er blevet inspireret. Og jeg ved, at nogle også er blevet provokeret,” understreger Carsten Rothmann. “For tit kommer det som en stor overraskelse, hvor forskelligt de enkelte afdelinger svarer.

Heldigvis har provokationen potentiale, for den skaber en fælles nysgerrighed efter at finde ud af, hvordan virksomheden kan skabe en fælles forståelse og et samarbejde, hvor alle bidrager til salget.”

Paradigmeskift i salget

Traditionelt har der været tendens til en kløft mellem sælgerne og de interne supportfunktioner. Du har sikkert mødt situationen: Sælgerne er trætte af, at de ikke bliver bakket op, og de interne funktioner er irriterede over, at sælgerne lover i øst og vest. Den konflikt har vi løsningen på:

“Med forsknings- og faktabaseret dokumentation for, hvor skoen trykker, initierer og guider vi en datadrevet forandringsproces, der nedbryder barrierer og skaber åbenhed, forståelse og ejerskab. Alle medarbejdere bliver involveret. Alle lærer at spotte vækstpotentiale. Alle kender deres bidrag til salget. Og alle får åbnet øjnene for værdien af, at hele kæden arbejder sammen,” lover Carsten Rothmann.

“Styrk samarbejdet på tværs, inddrag hele virksomheden i salget – og øg salgseffektiviteten med 10-15%. Med den samme organisation og uafhængig af branche, virksomhedsstørrelse og markedsgeografi.”

Carsten Rothmann
Chief Commercial Officer

Vil du vide mere om SalgsScoreCardets effekt og værdiskabelse?

Læs om kunders oplevelser med det forskningsbaserede værktøj
  • Landia

    "At få skabt fælles forståelse og retning på baggrund af dokumenterede fakta får hele holdet til at spille bedre"

    Direktør for Landia

    Steen Larsen

    Læs case
  • Ljungdahl

    "At se salg som et fag har tilført service-salg på alle pladser i organisationen, og det spiller både os og vores kunder gode"

    CEO hos Ljungdahl

    Thomas Vilmar

    Læs case
  • Leasing Fyn

    "Det sagde WOW, da jeg fik dokumentation for værdien af, at alle medarbejdere bidrager til salget"

    Direktør for Leasing Fyn

    Kurt Madsen

    Læs case
  • Q8

    "Når alle har fokus på vækstpotentiale, og prioriterer kunderne ens, så bliver vores udbytte større"

    Head of Credit & Collection

    Trine Risager

    Læs case
  • Titgemeyer

    "Det er nemt, det er overskueligt – og alt er dokumenteret, så resultatet af salgsdiagnosen er 100% pålidelig"

    Direktør hos Titgemeyer Skandinavien

    Steen Borner

    Læs case

Lyst til en tillidsfuld provokation?

Kontakt vores Chief Commercial Officer.

Carsten Rothmann
Chief Commercial Officer
E-mail

Vores erfarne team er her for at hjælpe.

info@customeragency.dk

Telefon

Mandag til fredag: 08:00 – 17:00

+45 27 87 78 34

Kontor

Vi er bosat i kernen af Frederiksberg.

Rahbeks Allé 21, 1801 Frederiksberg C, Danmark